بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلودترینروسیو وکرک وآپدیت بازی های کامپیوتری

دانلودترینر وسیو وکرک وآپدیت بازی ها ودانلود بازی بالینک مستقیم

آراد
13:1
شنبه 7 بهمن 1391

نام اصلی : Resident Evil : Revelations

سازنده : Copcom

ناشر : Copcom

پلتفرم : ۳DS , PC , X-Box 360 , PS3

تاریخ انتشار : ۲۴ می سال ۲۰۱۳

Jill Valentine و Chris Redfield دو شخصیت اصلی این بازی به شمار می روند. Jill و Parker به دستور فرمانده BSAA ماموریتی به آن ها داده می شود و جیل و پارکر می بایست سوار کشتی شده و اطلاعاتی را از دو شخص به نام کریس و همکار او جسیکا به دست آورند. در میان راه این دو متوجه می شوند که گروه Veltro که صدمات جبران ناپذیری به شهر زده اند، خواهان این هستند که نیمی از کل دریا را با ویروس T-Abyss مخلوط کنند تا سبب آلودگی کل اقیانوس شود. حال کریس، جیل، جسیکا و پارکر می بایست از این اتفاق ناگوار جلوگیری کنند.

بازی به شکل اپیزودیک است و این امر سبب می شود علاوه بر حس ترس، شور و هیجان زیادی نیز به کاربران وارد شود. در قسمت چهارم سری بازی های ” اقامتگاه شیطان ” کپکام بسیار عالی برنامه ریزی کرد و به نحو زیبا بازی را در آورد که طرفداران را چند برابر کرد، اما سری پنجم این بازی چنگی به دل بازیکنان نزد، اما این قسمت با اینکه تنها هم اکنون برای ۳DS عرضه شده است، دارای المان های جدیدی است که همه را به آمدنش برای دیگر کنسول ها جلب می کند.

بیشتر زمان بازی در کشتی و درون اتاقک های کشتی سپری می شود که حس ترس و تنگنا نیز به بازیکنان منتقل می شود و این امر به خودی خود نکته مثبتی در بازی است. یکی از ویژگی هایی که وحشت را درون بزای جا داده است، رمان شب می باشد که بازیکنان باید در مکانی تاریک و سوسو به رقابت با دشمنان خود بپردازند.

T-Abyss یک ویروس جدید است که با نوآوری گروه Veltro خلق شده است. این ویروس سبب شده است که موجودات جدیدی از نوع B.O.W بسازد که موجب صلب آسایش شخصیت های بازی می شوند. برخلاف سری پنجم شما می بایست برای بازکردن قفل درب های بسته دوباره محیط بازی برگسته و پس از یافتن کلید مخصوص باز کردن در به پرداختن بازی بپردازید.

بازی را شما با نگاه Vaentine دنبال می کنید البته دوستان و همکارانی نیز به شما در از بین بردن موجودات پلید بازی کمک می کنند. یک ابزار مفید نیز در بازی به نام Genesis نیز در بازی به شما کمک زیادی می کند. این ابزار وسیله ی اسکن هست و ابزار ها و آیتم های مخفی بازی را برای شما روشن می کند و به کونه ای کار شما را آسان تر می کند.

انواع صلاح ها نیز می توان به Shot Gun و مسلشل های درون بازی و مگنوم های مختلف اشاره کرد. شلیک های اشخاص در بازی بسیار زیبا و حیرت انگیز طراحی شده است، این شلیک های زیبا و دیدنی را شما می توانید با حرکت دادن شخصیت ها نیز به موجودات بزنید و این سیستم نیز یکی از ویژگی های زیبا بازی است.

مکان هایی در بازی جاسازی شده است که این امکان را به شما می دهد اسلحه و ابزار خود را تعوض کنید و یا به سطح بالاتری ببرین، یک ویژگی جدیدی به نام ژیرسکوپ به بازی اضافه شده است که با نتخاب کردن این گزینه، به شما این مکان را می دهد که شما تنها شخصیت بازی را حرکت دهید و خود کنسول به شلیک کردن تیر ها بپردازد.

سیستم سکه بازی نیز مانند نسخه قبل در بازی پدیدار نیست و علاوه بر اینکه دیگر چنین چیزی در بیان بازی به شمار نمی رود، موجودات نیز اثری از این سکه ها از خود به جای نمی گذارند. محیط بازی در کشتی است و همانطور که همگان می دانیم، کشتی جای کوچکی است و مکان تنگ نیز به شمار می رود که این یکی از نکات منفی بازی است که بازیکنان هنگام راه رفتن در مکان تنگ با مشکل زاویه بندی عالی و کشته شدن توسط دشمنان مواجه می شوند و امکان عقب نشینی و فرار برای شخصیت ها فراهم نمی شود. اما نگران نباشید، کپکام سیستمی به نام بدل راه اندازی کرده است که شما می توانید ضربات دشمنان را بدل ( جاخالی دادن ) کنید.

B.W.O به خوبی طراحی شده است و جوری تلنگر می کنند که حس وحشت و ترس شایانی به کاربران منتقل می شود. قسمت های خارج از محدوده کشتی نیز دیگر خبری از تعویض و بالا بردن سطح آن نیست و شما با اشخاص دیگ به ادامه خط داستانی بازی می پردازید، رقابت با Boss-Fight بازی نیز که با سیستم بدل همراه می شود نیز یکی از برترین قسمت های بازی می شود.

قسمت جدیدی به نام Raid Mode نیز در بازی افزوده شده است که اشخاص در بازی مقابل سیلی از موجودات زشت قرار می گیرند که هدف آن ها تنها رسدن به پایان مرحله است. قابلیت Co-Up نیز به شما این امکان را می دهد که به صورت آنلاین و یا دو نفره به رقابت با یکدیگر بپردازید.

بازی Resident Evil : Revelations با موتور MT Framework Mobile ساخته شده است و برای تمام افراد از جمله بنده دشوار است که این بازی زیبا تنها برای ۳ds ساخته شده است، اما نگران نباشید تا چندین ماه دیگر این بازی بر سه پلتفرم PC , X-BOX , PS3 عرضه خواهد.


دانلودترینر وسیو وکرک وآپدیت بازی ها ودانلود بازی بالینک مستقیم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: برسی بازی ها
:: برچسب‌ها: اخبار بازی Resident Evil Revelations تصاویر بازی Resident Evil Revelations خبرها از بازی Resident Evil Revelations زمان انتشار بازی Resident Evil Revelations نسخه pc بازی Resident Evil Revelations نقد و بررسی بازی Resident Evil Revelations
باسلام خدمت گیمر های عزیزخوش اومدید به وبلاگ خودتون. من آراد هستم امیدوارم ازاین مطالب استفاده کنید ومثلا بازدن یک رمز ضد پلیس GTAحال سازنده ی بازی رو بگیریدامیدوارم از من و وبلاگم راضی باشید. شما عزیزان علاوه بر نظر دادن می توانیدبه آدرس های زیرmysteryhome.lxb.ir@gmail.com mysteryhome.loxblog.com@gmail.com ایمیل بزنید ونظرات خود را بیان کنید. با تشکر
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آرادمحمدی نژادتبریزی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر